Ergo illi intellegunt quid Epicurus dicat, ego non intellego?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mihi enim satis est, ipsis non satis. Cum salvum esse flentes sui respondissent, rogavit essentne fusi hostes. Hoc loco tenere se Triarius non potuit. At, illa, ut vobis placet, partem quandam tuetur, reliquam deserit. Multa sunt dicta ab antiquis de contemnendis ac despiciendis rebus humanis; Duo Reges: constructio interrete. Quippe: habes enim a rhetoribus; Sin te auctoritas commovebat, nobisne omnibus et Platoni ipsi nescio quem illum anteponebas? Deinde prima illa, quae in congressu solemus: Quid tu, inquit, huc? Unum nescio, quo modo possit, si luxuriosus sit, finitas cupiditates habere.

Putabam equidem satis, inquit, me dixisse.

Quodcumque in mentem incideret, et quodcumque tamquam occurreret. Nam quid possumus facere melius? Suo genere perveniant ad extremum; Est, ut dicis, inquit; Quod non faceret, si in voluptate summum bonum poneret. Dicam, inquam, et quidem discendi causa magis, quam quo te aut Epicurum reprehensum velim. Haec quo modo conveniant, non sane intellego. Modo etiam paulum ad dexteram de via declinavi, ut ad Pericli sepulcrum accederem. Sed haec quidem liberius ab eo dicuntur et saepius.

Aut unde est hoc contritum vetustate proverbium: quicum in tenebris?

Idemque diviserunt naturam hominis in animum et corpus. Quod si ita se habeat, non possit beatam praestare vitam sapientia. Equidem etiam Epicurum, in physicis quidem, Democriteum puto. Hoc est non modo cor non habere, sed ne palatum quidem. Respondent extrema primis, media utrisque, omnia omnibus. Commoda autem et incommoda in eo genere sunt, quae praeposita et reiecta diximus;

Dici enim nihil potest verius.

Satisne ergo pudori consulat, si quis sine teste libidini pareat? Hoc est dicere: Non reprehenderem asotos, si non essent asoti. Paria sunt igitur. Isto modo ne improbos quidem, si essent boni viri. Ergo id est convenienter naturae vivere, a natura discedere. Portenta haec esse dicit, neque ea ratione ullo modo posse vivi;

Tollenda est atque extrahenda radicitus. Verba tu fingas et ea dicas, quae non sentias? Quorum sine causa fieri nihil putandum est.

Duo enim genera quae erant, fecit tria. An me, inquam, nisi te audire vellem, censes haec dicturum fuisse?

Quae cum praeponunt, ut sit aliqua rerum selectio, naturam videntur sequi;

Indicant pueri, in quibus ut in speculis natura cernitur. Sed emolumenta communia esse dicuntur, recte autem facta et peccata non habentur communia. Nihil illinc huc pervenit. Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris. Obsecro, inquit, Torquate, haec dicit Epicurus? Qui ita affectus, beatum esse numquam probabis;

Cur tantas regiones barbarorum pedibus obiit, tot maria transmisit?

Prioris generis est docilitas, memoria; Tum, Quintus et Pomponius cum idem se velle dixissent, Piso exorsus est. Nummus in Croesi divitiis obscuratur, pars est tamen divitiarum. Hoc etsi multimodis reprehendi potest, tamen accipio, quod dant. Idemne potest esse dies saepius, qui semel fuit? Theophrasti igitur, inquit, tibi liber ille placet de beata vita? Verum tamen cum de rebus grandioribus dicas, ipsae res verba rapiunt;

Quis Aristidem non mortuum diligit?

Sin tantum modo ad indicia veteris memoriae cognoscenda, curiosorum. Itaque haec cum illis est dissensio, cum Peripateticis nulla sane. Modo etiam paulum ad dexteram de via declinavi, ut ad Pericli sepulcrum accederem. Inquit, an parum disserui non verbis Stoicos a Peripateticis, sed universa re et tota sententia dissidere? Quae quo sunt excelsiores, eo dant clariora indicia naturae. Apud imperitos tum illa dicta sunt, aliquid etiam coronae datum;

Rationis enim perfectio est virtus; Sin laboramus, quis est, qui alienae modum statuat industriae? Eam tum adesse, cum dolor omnis absit; Et nemo nimium beatus est; Ergo, si semel tristior effectus est, hilara vita amissa est? Quae similitudo in genere etiam humano apparet. Morbo gravissimo affectus, exul, orbus, egens, torqueatur eculeo: quem hunc appellas, Zeno? Quod ea non occurrentia fingunt, vincunt Aristonem;

Werbung

Werbefläche
Diskussionen
guest
0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments