Propter nos enim illam, non propter eam nosmet ipsos diligimus.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Partim cursu et peragratione laetantur, congregatione aliae coetum quodam modo civitatis imitantur; Theophrasti igitur, inquit, tibi liber ille placet de beata vita? Sic enim censent, oportunitatis esse beate vivere. Sed quid sentiat, non videtis. Stoicos roga. Sin aliud quid voles, postea. Itaque his sapiens semper vacabit. Multoque hoc melius nos veriusque quam Stoici. Duo Reges: constructio interrete.

Videsne quam sit magna dissensio? Itaque ad tempus ad Pisonem omnes. Cur tantas regiones barbarorum pedibus obiit, tot maria transmisit? Cupit enim dícere nihil posse ad beatam vitam deesse sapienti. Dat enim intervalla et relaxat. Nam memini etiam quae nolo, oblivisci non possum quae volo. Age nunc isti doceant, vel tu potius quis enim ista melius? Varietates autem iniurasque fortunae facile veteres philosophorum praeceptis instituta vita superabat. Quod quidem iam fit etiam in Academia.

Duae sunt enim res quoque, ne tu verba solum putes.

Septem autem illi non suo, sed populorum suffragio omnium nominati sunt. Sic enim censent, oportunitatis esse beate vivere. Sed fortuna fortis; Beatum, inquit. Honesta oratio, Socratica, Platonis etiam. Non est enim vitium in oratione solum, sed etiam in moribus. Et quidem iure fortasse, sed tamen non gravissimum est testimonium multitudinis. Inde sermone vario sex illa a Dipylo stadia confecimus. At quicum ioca seria, ut dicitur, quicum arcana, quicum occulta omnia? Et quidem illud ipsum non nimium probo et tantum patior, philosophum loqui de cupiditatibus finiendis. Et quidem iure fortasse, sed tamen non gravissimum est testimonium multitudinis.

Quae cum essent dicta, discessimus. Atque haec coniunctio confusioque virtutum tamen a philosophis ratione quadam distinguitur. Hoc loco discipulos quaerere videtur, ut, qui asoti esse velint, philosophi ante fiant. Obsecro, inquit, Torquate, haec dicit Epicurus? Dicam, inquam, et quidem discendi causa magis, quam quo te aut Epicurum reprehensum velim. Non enim quaero quid verum, sed quid cuique dicendum sit. In qua quid est boni praeter summam voluptatem, et eam sempiternam?

Cum autem in quo sapienter dicimus, id a primo rectissime dicitur.

Ita prorsus, inquam; Quamquam haec quidem praeposita recte et reiecta dicere licebit. Nos quidem Virtutes sic natae sumus, ut tibi serviremus, aliud negotii nihil habemus. Miserum hominem! Si dolor summum malum est, dici aliter non potest. Rhetorice igitur, inquam, nos mavis quam dialectice disputare? Eam tum adesse, cum dolor omnis absit; Quid dubitas igitur mutare principia naturae? Negat esse eam, inquit, propter se expetendam. Tum ille: Tu autem cum ipse tantum librorum habeas, quos hic tandem requiris?

Ea possunt paria non esse. Vestri haec verecundius, illi fortasse constantius. Videamus igitur sententias eorum, tum ad verba redeamus. Nam illud quidem adduci vix possum, ut ea, quae senserit ille, tibi non vera videantur. Hic ambiguo ludimur. Nemo nostrum istius generis asotos iucunde putat vivere. Tum ille: Tu autem cum ipse tantum librorum habeas, quos hic tandem requiris? Ego vero volo in virtute vim esse quam maximam;

Werbung

Werbefläche
Diskussionen
guest
0 Kommentare
Inline Feedbacks
View all comments